Årets första julkort….

Hejsan!!!

 Nu har jag börjat……. hade inte så mycket julpapper hemma men det fanns ju lite andra papper  i gömmorna som jag kunde använda. Det fick bli ett julkort i de icke traditionella julfärgerna. Det får bli att inhandla lite julpapper. Ska kolla in alla nya papper som kommer/kommit….. finns säkert en hel del man vill ha.

IMG_3931

Har köpt mig några Mo Manning´s Digistämplar och bland annat söta -Winter Fairy Halla- underbar att färglägga och här har jag gjort det med mina Copic Ciao pennor.

IMG_3921

Material jag använt: Enfärgad cardstock i vitt, brunt och turkos, mönsterpapper från MajaDesign och Graphic45, spets, sidenband, bling och blandade blommor. Snöflingedies från MemoryBox.

IMG_3918IMG_3908

Bilderna är klickbara om du vill se dem i större format…….

IMG_3922

Till min dekorerade insida så har jag använt textstämpel från Reprint.

Jag kommer med detta kort delta i Mo Manning´s Digital Challenge #201 -Anything goes-

Idag blir det att sitta still  en stund vid pysselbordet då jag har blivit tok förskyld över natten, men det gör ju inget…….. önskar er alla en skön dag….

namnteckning_60924843

7 kommentarer

Under Årets julkort - 2013, Copic´s, Kort, Mo Manning, Utmaningar

7 svar till “Årets första julkort….

  1. Hej Eva!
    Vilket mysigt julkort älskar Mo Mannings fina bilder!
    Roligt att titta på allt fint du gjort det sista!
    Kramar Ann-Charlotte

  2. Åhhhh så himla fint!! Insidan är verkligen ursnygg den ´med!! Häääärligt julkort min vän!! =)

    Stor Krya på dej kram fr mej!!

  3. Underbart söt stämpel och ett så himla gulligt kort.

    Kram

  4. Jag säger bara wow vilket kort. Jag bara älskar det.
    Du är så otroligt duktig och en stor inspirations källa för mig.

    Vi ses snart.

    Kram Johanna.

  5. Awesome card, I can really feel the frost! Gorgeous colouring and design.
    Thank you so much for joining us at Mo’s Digital Pencil!
    Hugs, Anja

  6. Franz.

    Gorgeous card, love the frosty effect it gives! Thanks for sharing it with us at Mo’s Challenge Blog for our last challenge 🙂

    Hugs, Franz.

Lämna en kommentar