Julkort i rött….

Hejsan!!!

Tillbaka med ett nytt julkort………. så roligt att jag kommit igång med dem……

IMG_3854

Jag har använt en av mina favoritstämplar från förra årets kollektion från Bildmålarna -Christmas Fun- och färglagt den med mina Copic Ciao pennor. Visst är han väl söt?

IMG_3856

En ny vikning,  jag har sett min Dt-kollega Monica göra denna i Hobbyhärvan´s blogg och blev sugen på att testa. Det blir nog flera kort med den, kan ju varieras hur mycket som helst och dessutom väldigt rolig att göra….

Material som jag använt: Enfärgad cardstock i mörk rött, gråbrun,mönsterpapper från MajaDesign, sidenband, snöflingedies från Tim Holtz samt halvpärlor.

IMG_3841IMG_3845IMG_3847

(Alla bilderna är klickbara om du vill se dem i större format.)

Till insidan har jag använt Bildmålarnas textstämpel -Julvers- och God Jul dies från Rox Stamps.

Med detta kortet  tänker  jag vara med på Bildmålarna´s september utmaning   då man skulle använda -RÖTT- som tema på sitt kort.

 

namnteckning_60924843

 

1 kommentar

Filed under Bildmålarna, Copic´s, Kort, Utmaningar

One response to “Julkort i rött….

  1. Juuul Juul stråååålande juuul….=)
    Kortet är verkligen underbart fint vännen, du gör ju bara dom finaste korten du!! =)

    massor av kramar fr mej

Kommentera

