Kreativ Scrapping Utmaning #9….

Hejsan!!!

Nu har jag visst kommit igång ordentligt med skapandet, det känns riktigt roligt, man får njuta så länge det håller i sig…. och så är det ju lite extra roligt med dessa utmaningsbloggar som finns……

IMG_3824

Kreativ Scrapping har en skissutmaning denna månad som jag ville vara med och tolka. Skissen finner du HÄR och så här blev mitt kort…….. ett litet grattis kort igen…..

IMG_3820

Material: Enfärgade cardstock i mörkbrunt och gråbrunt, mönsterpapper från MajaDesign. Grattisdies från RoxStamps, blommor från Wild Orchid. Digistämpel från Saturated Canary här färglagd med Copic Ciao.

IMG_3827IMG_3825IMG_3831

Alla bilderna är klickbara så du kan se dem i större format……

Det var allt från mig idag och jag tror nog allt det blir lite tid för pysselbordet senare idag……… vi ses snart igen……..

namnteckning_60924843

 

 

3 kommentarer

Filed under Copic´s, Kort, Saturated Canary Digi´s, Utmaningar

3 responses to “Kreativ Scrapping Utmaning #9….

  1. Et nydelig kort Eva og fantastisk flott fargelagt ♥
    Dette motivet er jo bare så søtt og med dine dekorasjoner blir det jo bare perfekt
    Tusen takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping og lykke til
    Klem fra Jill

  2. Jösses så himla fint kort!! Du har ju gjort en riktigt fin tolkning!! =) Löööö it!!

    Hahaha nu jäklar såg jag minsann när du la ut nåt nytt. Så nu är jag på banan igen!
    Kram

  3. Camilla

    Lekker fargelegging og herlig kort! Tusen takk for at du er med oss hos Kreativ Scrapping:)

Kommentera

