Julkort i rosa……..

Hejsan!!!

Jag nämnde ju i ett tidigare inlägg att jag gjort två Magnolia kort efter skissen som man kunde använda i förra veckans utmaning hos Magnolia Down Under. Tokgillade skissen så idag blir det alltså del två…….

Ett julkort i rosa och mintgrönt. Jag har använt de nya pappren från Inkido, visst är de fina???

Har färglagt Tilda med distress ink och chalkat med torrchalks runt kanterna. Dekorerat med spets och band tillsammans med rosa blommor och egengjorda blad. Lite bling i blommans mitt och glitter lim.

Det var mitt rosa kort det och jag är i god form nu för att få flera julkort gjorda…… hihi…. men det blir väl i sista minuten i alla fall. Hoppas jag hinner få några klara så att jag har på lager.

Hur går det med era julkort? Har ni gjort några?

5 kommentarer

Filed under Årets julkort - 2010, Magnolia kort

5 responses to “Julkort i rosa……..

  1. Superfint kort! Härliga papper och fina färger!!

    SÅ SNYGGT! 😀

    Kram Petra

  2. Ja, de är underbara dessa papper. Fina färger att kombinera. Torrchalks runt motivet, det var nåt nytt, tycker alltid det är svårt med det där hur man gör runt motivet, men det gör mycket för helheten. Ingen dum ide.
    Hela kortet är underbart som vanligt.
    Förresten, vad är du för gröna blad du använt?
    Kram o ha en riktigt skön helg.
    Petra

  3. jaaa,dom är jättefina å kortet är urfint! 🙂 såå snyggt med rosa å grönt!
    kram!!

  4. Mia

    Ett annorlunda julkort, superfint och jättegulligt.
    Det andra är också supergulligt.
    Du har ”öga” för det, det bara äääär så.
    Ha en skön helg,Mia

  5. Men så läckerrt! Passade ju perfekt med blommorna i rosa till!!!

    Är helt kär i den här lilla Tildan… Passar perfekt till ditt julkort…

    Ha en riktigt härlig helg!!

    Kram
    Linda

    PS tack för din gulliga kommentar i min blogg!

Kommentera

