Julkort i blått….

Hejsan!!!

Ikväll tänker jag bjuda er på ett blått julkort med underbara TeddyBo, detta kort har jag gjort till TeddyBo´s utmaning  #45 -Anything Goes-

Jag har använt mig av TeddyBo_122 och färglagt den med Copic´s. Du hittar TeddyBo stämplarna HÄR

Bruna toner: E21, E33, E35, YR61

Blåa toner: B23, B32, B45, B000

Gråa toner: C-0, C-3, C-5

Mönstratpapper från MajaDesign. Dekorerat med snöflingebård från Tim Holtz och små snöflingor som jag målat med vit färg och sedan strött glitter på, syns nog inte så tydligt på fotot, samt små halvpärlor i mitten. Kantstansen från Martha Stewart. Runt motivet har jag använt Versa Marker och stämplat små snöflingor som jag sedan chalkat.

På insidan har jag gjort som en ficka där man kan lägga lite lotter eller en pengagåva, missade lägga i något när jag fotade men jag tror ni ser var man kan lägga dem.

Stämpeln från Inkido.

Hoppa nu in till TeddyBo´s blogg och kika på Dt-teamet´s alster, de är helt makalöst fina. Det var allt för idag och jag hoppas vi ses snart igen…….

 

10 kommentarer

Under Årets julkort - 2012, Copic´s, Kort, TeddyBo / TeddyBea, Utmaningar

10 svar till “Julkort i blått….

  1. Gorgeous card, Bo is coloured beautifully, love the little pocket for money or gift card. Thanks for playing along at Teddy Bo. good luck, Colette xx

  2. Underbart! Han är för söt den lilla nallen.

  3. Meeen oj oj,jag är ju bara sååå svag för blåa julkort….och ditt är ju bara såååå fint!! Härliga du som säger så rara saker om Dt-teamets kort me…;).

    Thanks for joining us at TeddyBo this time
    Huga Maritha

  4. Hej Eva
    Detta kortet är helt underbart…. den söta nallen och de härliga mönsterpappren gillar jag 🙂 Kanonfint!!! Tack för tutorialen på juldekorationen 🙂 Ha en fin dag!!! Kramizar Susanne

  5. I love this Bo and I really love your gorgeous card!
    Thanks for sharing it with us at Teddy Bo’s Challenge Blog :0)
    Love Clairebears x

  6. Such a super sweet card, love the colours and the gingham 🙂

    Thanks for joining us at Teddy Bo this fortnight 🙂

    Elaine xx

  7. Awww absolutely gorgeous – love the papers and the inside really finishes it off – thanks for sharing with us at Teddy Bo
    Hugs
    Debbie xx

  8. Woo

    Wow Evie this is stunning! Thanks for sharing at the Teddy Bo Challenge Woo xx

  9. Fabulous card Evie, inside and out, and you’ve coloured Teddy Bo beautifully too. Thanks for playing along at Teddy Bo, good luck! Colette xx

  10. WOW…I love your adorable card…this Bo is one of my favorites :0)))
    Thanks for joining us at Teddy Bo ;0)
    Hugs Nicole

Lämna en kommentar