Bröllopsdag…..

Hejsan!!!

I lördags firade vi mamma och pappa´s bröllopsdag. De firade guldbröllop alltså 50 år som gifta. Många gratulationer blev det då vi alla syskon och barnbarn var hembjudna till dem på god mat och dryck, och jag kan lova att mycket gott var det…….

Jag hade gjort ett kort till dem……. förvånade 🙂 Det blev ett blått kuvertkort med papper från Bildmålarna. Valde blått då detta är mamma´s favoritfärg.

Ett innerkort med en liten rolig vers på som jag hittat i årets ordspråksbok….

Blommorna har jag gjort med hjälp av Magnolia´s julstjärne dies och satt samman med små söta blommor med pärlor, jag har stämplat och chalkat de utstandade bladen och målat lite slarvit med vit färg och strött på glitter. Har även dekorerat med pyntebär och den lilla swirlen från Magnolia. Blev själv väldigt nöjd med dessa små blommor.

Det var allt från mig idag och jag hoppas ju naturligtvis att vi ses snart igen…….

5 kommentarer

Filed under Allmänt, Bröllop, Kort

5 responses to “Bröllopsdag…..

  1. Anneli mellstrand

    Herre min tid så fint ,blommorna är så Fina hoppas det är ok att lifta ?
    Kramar
    //Anneli

  2. Så fint det blev med blommorna:)
    Kram

  3. Lika underbart vackert som vanligt. Hälsa dina föräldrar och gratta fån mig. Kram Louise

  4. Tänk så härligt med guldbröllop. Och vilket bra ordspråk du hittat. Gillar det. Blommorna ska du verkligen vara nöjd med, kanonfina. (Tack för uppslag)

Kommentera

