Winter Fairy Halla…..

Hejsan!!!

Julkort, julkort, julkort……… det skapas för fullt…..

IMG_3935

Till dagens julkort så har jag åter igen använt den söta digistämpeln Winter Fairy Halla från Mo Manning, otroligt rolig att färglägga och det har jag gjort med mina Copic Ciao…..

IMG_3937

Material jag använt: Enfärgad cardstock i vitt, brunt och mörk rött, mönsterpapper från MajaDesign och Magnolia. Snöflingedies från Tim Holtz, satinband, blandade blommor, litet hänge, bladen bakom blommorna är diesen  -Foily Leaf- från MemoryBox.

IMG_3948IMG_3952IMG_3946

Alla bilderna är klickbara om du vill se på dem i större format. Till insidan har jag använt textstämpel från Reprint.

Det var allt från mig idag och jag önskar er alla en härlig helg……

namnteckning_60924843

2 kommentarer

Filed under Årets julkort - 2013, Copic´s, Kort, Mo Manning

2 responses to “Winter Fairy Halla…..

  1. Meeeeen åhhh jag döööör….det här är ju bara så fint så man får spunk!! Jag vet inte ens vilka superlativ jag ska använda ju??!! =) =) Underbart Eva

    Kraaaaaaam

  2. Woow vilket vackert julkort, helt bedårande och så snygg insida!
    Trevlig helg!
    Kramar Ann-Charlotte

Kommentera

