Rosa Bandet….

Hejsan!!!

Efter en helg full med scrapbooking så bara surrar det med inspiration i mitt huvud, nu måste den användas….japp……. dags att sätta igång. Men innan så har jag bara ett alster jag vill visa……

IMG_4731

 Det var Hobbyhärvan som anordnade scrappträff här i Västervik och vilken träff det blev, perfekt. Tusen tack till alla inblandade som gjorde det möjligt men framförallt till Mia på Hobbyhärvan (min Dt-Mamma) för en lyckad helg. Längtar redan till nästa träff. Idag tänker jag visa er ett kort som jag gjorde som lite inspiration innan träffen och som min dotter skall få, ett Rosa Bandet-kort.

 

IMG_4730

Material jag använt: Cardstock i vitt/rosa och craft, mönsterpapper Maja Design, blandade blommor Wild Orchid, spets, sidenband, hänge och gasväv.

IMG_4709IMG_4723IMG_4718

Alla bilder är klickbara så du kan se dem i större format.

Enkelt dekorerad insida med en ficka för att sätta ett Rosa Band i, vid fotograferingen hade jag det inte hemma så det fick bli ett annat kort för att visa er mitt tänk.

Nu vill jag önska er en skön kväll och så ses vi snart igen…….. ha det gott!

namnteckning_60924843

 

2 kommentarer

Filed under Copic´s, Kort, Saturated Canary Digi´s

2 responses to “Rosa Bandet….

  1. Meeeen jag smälter ju som glass i solsken nu…..heeeeelt underbart fint kort!! Så snyggt upplägg och bara galet fint dekorerat min vän. Du är ju och förbllir så himla grymt inspirerande. Löv it!

    Kramar i massor

  2. Vilket underbart kort!!!

Kommentera

