Presentpåse….

Hejsan!!!

Vilket gråväder!!! Buurrrr…… 

Det är regnar och blåser här i södra Sverige, ett riktigt pysselväder kan man med andra ord säga.

IMG_4752

Idag visar jag er en dekorerad påse som jag tänkte skicka in till DP2 Challenge  #206 -Make it Vintage- . Motivet jag använt heter Ragged Angel och är en digistämpel från Mo Manning, färglagt har jag gjort med mina Copic Ciao pennor.

IMG_4739

Material jag använt: Papperspåse, papper från Farm House, klockdies Tim Holtz, blommor från Wild Orchid, sidenband, stjärndies från  MemoryBox. Textstämpeln är från Reprint.

IMG_4741IMG_4737IMG_4747

Alla bilderna är klickbara så att du kan se dem i större format.

HÄR hittar du digistämpeln Ragged Angel.

Det var allt från mig idag  och även om det regnar så önskar jag dig en fortsatt skön eftermiddag……..

namnteckning_60924843

3 kommentarer

Filed under Alter, Årets julkort - 2013, Copic´s, Mo Manning, Utmaningar

3 responses to “Presentpåse….

  1. Meeéeeen du????? Det är juu du som är bäst ju!!! Heeeelt galet så snyggt! Älskar ju alla dina alster så det är ju inte så konstigt att jag blir till mej av det här…=)

    ….du ger så roliga kommentarer du!! hi hi Sötgök
    Kram

  2. Mau xx

    This is so beautifully coloured, Love the detail on it, the postcards add that special vintage look. Thank you for joining us at Mo’s Digital challenge this week.
    Hugs Mau xx

  3. Cyllan

    Snyggt och läckert på samma gång
    Kraaam C

Kommentera

