Utmaning # 6 hos CMS……..

Hejsan!!!

I sista stund gav jag mig in i utmaningen hos Copic Marker Sverige att skapa ett kort till en kille/man/farbror. Jag bestämde mig för ett kort till en liten fotbollskille……..

IMG_4699

Motivet jag valt är från Kenny K och färglagt har jag naturligtvis gjort med mina Copic´s.

IMG_4690

Ni får ursäkta bildkvalitén då klockan är mycket vid tidpunkten för fotograferingen.

Material jag använt: Cardstock i svart och vitt, mönsterpapper från Magnolia -The winner takes it all- , enkelt dekorerat med utstansade stjärnor och sidenband. Textstämpel från Tingtura.

IMG_4692IMG_4695IMG_4697

Alla bilder är klickbara så du kan se dem i större format.

Utmaningen som jag skickat in detta kort till hittar du hos Copic Marker Sverige.

Till sist så vill jag önska er en skön start på den nya veckan, så hoppas jag vi ses snart igen……

namnteckning_60924843

2 kommentarer

Filed under Copic´s, Kenny K´s, Kort, Utmaningar

2 responses to “Utmaning # 6 hos CMS……..

  1. Vilken tur vi hade att du bestämde dig i sista sekunden! O så snyggt det är!! Tack för du är med i vår senaste utmaning på Copic Marker Sverige!

    Lycka till!
    Christina, DT

  2. Ohhh vilket coolt killkort!! Härliga glada färger som passar killar ju…. där ger du oss en omgång alla vi som är med i utmaningen!! hi hi hi

    Massor av kramar till dej

Kommentera

