Julkort…….

Hejsan!!!

Jag fortsätter med lite julkort…. idag är det söta Mimo -Christmas Fun- från Bildmålarna som jag färglagt med Copic Ciao som får pryda kortet…….

IMG_3885

Jag har åter igen varit tvungen att kika i min pappers samling om jag har några gamla papper jag kan använda, hittade där ett papper som jag måste haft i flera år och som kanske inte riktigt varit i min smak men nu skulle det användas och så här blev resultatet……

IMG_3890

Material jag använt: Enfärgade cardstock i vitt, rött och turkos, mönsterpappret Basic Grey, rutigt band,snöflingedies från MemoryBox, blandade blommor, textstämpel från Reprint.

IMG_3886IMG_3881IMG_3892

Bilderna är klickbara om du vill se dem i större format….

Med detta kort tänker jag även deltaga i dessa utmaningar:

CMN  #45 -Anything goes-

Bildmålarna Challenge -Rosor-

Det var allt från mig idag och jag hoppas naturligtvis vi ses snart igen……

namnteckning_60924843

4 kommentarer

Filed under Årets julkort - 2013, Bildmålarna, Copic´s, Kort, Utmaningar

4 responses to “Julkort…….

  1. Nääääämen herreje så galet fint!! Vilka härliga papper du hittade i samlingarna. jag borde nog oxå leta lite…=) Underbart fint dekorerat och så fina sammansatt. Jag gillar ju alla dina kort så det här är ju inget undantag. =)

    Jag är sååååå som dej,toootalt beroende av glass….vem kan leva utan det lixom!!! 😉
    Kraaaaaam

  2. Julekortet ditt er nydelig Eva, så flotte farger og et kjempekoselig motiv!
    Takk for at du deler med oss i CMN, lykke til i trekningen!
    Klem fra Kjersti:)

  3. Hei
    Utrolig flott og delikat julekort med mange fine detaljer. Flott fargelegging.
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos CMN.
    Gunn ***

  4. Nydelig julekort med et koselig motiv:) Takk for at du deltar hos CMN og lykke til!
    Klem,Trine

Kommentera

