Söta Holly…..

Hejsan!!!

Helg igen!!!  guuu vad tiden rusar fram……..jag fortsätter med julkorten….. det är lika bra när man har ångan uppe…….

 IMG_3867 - Kopia

…….. denna gången så håller jag mig till de traditionella julfärgerna……

IMG_3867

Till detta kortet har jag använt den söta stämpeln Holly från WeeStamps, de är så roliga att färglägga och det har jag som vanligt gjort med mina Copic Ciao pennor.

Material jag har använt till detta kort: Cardstock i vitt / mörkrött / mörkgrönt, mönsterpapper från MajaDesign och Bildmålarna. Dies från Tim Holtz, Nellie Snellen och RoxStamps. Blandade blommor från Wild Orchid, samt organzaband.

IMG_3878IMG_3863IMG_3869

Alla bilderna är klickbara så du kan se dem i större format.

Trevlig helg och hoppas ni får några härliga höstdagar och hinner med att pyssla lite……och glöm inte bort att fira kanelbullens dag som är idag 4 oktober…… mums…… det blir bullar till kaffet idag.  Ha det så gott tills vi ses igen……

namnteckning_60924843

 

 

4 kommentarer

Filed under Årets julkort - 2013, Copic´s, Kort, Wee Stamp´s

4 responses to “Söta Holly…..

  1. Eva Dahlquist

    Underbart kort, med ljuvliga detaljer! Vi ses på Statt! 😄

  2. Som alltid blir man så glad att se dina fina kort….dom är ju verkligen bara så himla fina allihopa!! =)

    ha en toppenhelg raring
    Kraaaaaaaam

  3. Denna stämpeln är så himla söt!! Får nog ta o leta fram den igen! Jättefint kort!!

  4. Cyllan

    Ljuvligt jul-igt julkort med ett himla sött motiv.
    Ha det gött! Kraaam C

Kommentera

