TeddyBo….julkort

Hejsan!!!

Jag har köpt många digi stämplar och bland mina första var det dessa söta nallestämplar från TeddyBo som fick flytta hem i min mailbox. Alltid lika roligt att färglägga dessa sötnosar…..

IMG_3976

Till detta kortet valde jag TEDDYBO_122 som jag har färglagt med mina Copic Ciao pennor.

IMG_3956

Material jag har använt: Enfärgade cardstock i vitt, grönt, mörkrött, mönsterpapper från Bildmålarna och så lite spillbitar från MajaDesign. Blandade blommor, organzaband, halvpärlor och utstansade stjärnor.

IMG_3970IMG_3961IMG_3963

Alla bilder är klickbara så att du kan se dem i större format.

Det var allt från mig idag……… tjinge lingggggg……….

namnteckning_60924843

 

3 kommentarer

Filed under Årets julkort - 2013, Copic´s, Kort, TeddyBo / TeddyBea

3 responses to “TeddyBo….julkort

  1. Cyllan

    Himla sött kort! Me like ❤
    Kraaam C

  2. ÅHHHHH SÅ HIMLA FINT KORT!!! Den lilla nallen ligger mej varmt om hjärtat!! 😉

    kraaaaaam

Kommentera

