Julkortstävling……

Hejsan!!!

Dagens kort har jag gjort till julkortstävlingen som du hittar hos Anneli, det är tillsammans med PY Hobby som hon anordnar denna härliga tävling där man skall tolka en skiss.

IMG_3995

Jag har valt att använda mig av en vintagebild denna gången….. och min tolkning blev så här…..

IMG_3983

Material som jag har använt: Enfärgade cardstock i vitt/brunt och grönt. Mönsterpapper från Reprint och Bildmålarna. Blandade blommor, blad utstansade med MagnoliaDies, snöflinga från MemoryBox. Embossat julstämpeln från Inkido.

IMG_3987IMG_3990IMG_3991

Alla bilderna är klickbara så du kan se dem i större format. Fotot på insidan blev lite suddigt men jag tror ni ser ändå hur jag gjort.

Detta var mitt bidrag till PY Hobby och Anneli´s julkortstävling. Vill du också vara med hoppa då in till Anneli via länken och läs hur du skall gå tillväga, sista dagen är 30/9 2013.

Det var allt från mig idag men vi ses snart igen……..

namnteckning_60924843

2 kommentarer

Filed under Årets julkort - 2013, Kort, Utmaningar, Vintage

2 responses to “Julkortstävling……

  1. WOOOOW!!! Så himla snyggt kort!! Grymt bra jobbat som alltid min vän.
    Trevlig helg!
    Kraaaam

  2. Woooow såååå snyggt

Kommentera

