Dopgåva….

Hejsan!!!

Vilka vackra dagar vi har haft den här veckan…… vem kan tro att det är höst….

IMG_3755 - Kopia

 Idag är det barndop på agendan, som ni redan kanske förstått så är det en liten tjej som skall döpas. Jag har gjort en påse och ett dekorerat ljus som den lilla tösen skall få tillsammans med ett smycke.

Till en liten Elsa

IMG_3762

IMG_3755IMG_3748IMG_3754

Bilderna är klickbara så du kan se dem i större format.

Material: Enfärgad cardstock i rosa och kraft, mönsterpapper från MajaDesign. Blandade blommor från Wild Orchid Crafts, halvpärlor, fjärilsdies från MemoryBox samt ett litet barnvagnshänge.

IMG_3758

Den söta stämpeln kommer från Belles’n Wistles och är färglagd med Copic Ciao.

Jag kommer anmäla detta alster till  Wild Orchid Challenge #84   så nu håller jag tummar och tår…….

Önskar er alla en fortsatt skön helg så ses vi snart igen…….

namnteckning_60924843

 

2 kommentarer

Filed under Alter, Belles´n Whistles, Copic´s, Dop, Utmaningar

2 responses to “Dopgåva….

  1. Det var verkligen en urgullig present som du har gjort 🙂 Den där fjärilen är verkligen ursnygg.

  2. Åhhhhh så himla gulligt!! verkligen en underbar gåva!! =)

    ..alltså nu måste jag ju ta och hoppa på nåt nyhetsbrev eller nåt(morr…lättare med blogger …) =) fasen jag missar ju en massa bara för jag inte ser dom automatiskt på min blogg!!!!! =)

    Kramar i massor

Kommentera

