CMN -Anything goes-

Hejsan!!!

IMG_3602

Dopkort eller ett kort till de nyblivna föräldrarna…….. det spelar ingen roll….. Jag tänker deltaga med detta kort i Copic Marker Norge´s utmaning #41 Anything goes

IMG_3570

Den söta lilla digistämpeln -Wee one- från WeeStamp´s har jag färglagt med Copic´s.

IMG_3603

Material: Enfärgade cardstock i vitt och brunt, mönsterpapper Bildmålarna -Welcome-Baby Pink-, blommor från Petaloo, spets, sidenband, Baby dies från MarianneDesign, fjärilsbården från JoyCrafts.

IMG_3605

Dekorerad insida med ett sött litet hänge….. jag visar er en närbild på färgläggningen som sista bild…….

IMG_3612

Det var de´hela från mig idag så nu hoppas jag bara på tur i utmaningen. Önskar er alla en skön helg så ses vi snart igen….

namnteckning_60924843

2 kommentarer

Filed under Copic´s, Dop, Kort, Utmaningar, Wee Stamp´s

2 responses to “CMN -Anything goes-

  1. Så lekkert kort Eva, skjønt motiv og helt nydelig fargelagt!
    Takk for at du deltar hos CMN denne gangen, lykke til!
    Klem fra Kjersti:)

  2. Nydelig kort. Dette stemplet var så søt og fargelegginga di er flott.
    Tusen takk for at du deltar i CMN sin utfordring

Kommentera

