Kladdat lite……

Hejsan!!!

IMG_3529 - Kopia

Idag tänker jag bjuda på ett kort,  för mig i en annolunda stil. Jag har kladdat lite med mina distress ink. dynor och det var fantastiskt kul och jag blev riktigt nöjd med resultatet. Kortet är tänkt till en manlig arbetskamrat som nyligen fyllt år, det är lite knivigt att göra manliga kort men med detta papper från Bildmålarna och valet av stämplar kände jag att jag hittat rätt direkt………

IMG_3529

IMG_3525

Mönsterpappret från Bildmålarna -Music from my Heart- tillsammans med enfärgade cardstock i svart/vitt/mörkröd. Stämplarna jag använt är från ett stämpelkit av Reprint samt Tingtura. Distress ink. som jag använt är -black soot- och -fired brick- .

IMG_3527

Textstämpel från Inkido. Brukar alltid dekorera baksidan på mina kort också och den här gången så blev det på det här viset……….

IMG_3532

Spellbinders dies och swirldies från Magnolia och fjärilen från en stans som jag glömt namnet på. Det mesta av materialet hittar du hos Hobbyhärvan.

Det var det hela från mig för idag men jag hoppas vi ses snart igen……

namnteckning_60924843

 

5 kommentarer

Filed under Bildmålarna, Kort

5 responses to “Kladdat lite……

  1. Gud vad läckert det blev.

  2. Meeeeen herreje…..så många fina kort jag missat!! *skämshörnan för mej*
    Det här kortet är heeeelt galet så snyggt för en karl och heeelt galet så lagomt. Grymt bra som alltid från dej. Bröllospkorten är bara yberfina dom oxå!! Ska sitta kvar och skämmas en lååång stund det lovar jag…. 😉

    massor av kramar

  3. SÅ läckert, härliga färger och kladdet blev alldeles ljuvligt.

    Kram Johanna.

  4. Riktigt snyggt

    Kraaam

  5. Så snyggt! Tack för inspirationen!

Kommentera

