Ett grattiskort….

Hejsan!

Oj oj oj….. nu var det riktigt länge sedan men jag hoppas ni hittar tillbaka till min lilla sida.

IMG_2608 - Kopia

Idag tänkte jag visa er ett kort som jag gjort till en arbetskamrat som fyllt år och samtidigt tänkte jag vara med i CopicMarkerNorge´s utmaning #38 Anything Goes

Jag har gjort ett kort i liten annorlunda vikning. Fick tipset på Västervik´s Träffen som Hobbyhärvan anordnade sista helgen i april. (Om jag inte minns helt fel så hette tjejen Jenny.)

IMG_2606

Digistämpel från Wee Stamps och färglagt med Copic´s. Hud: E000, E00, E21 Hår: E35, E33, E21 Gröna färger: YG00,YG03, YG63, G94 Grå färger: C-0, C-1, C-3 Rosor: RV10, RV34

Papper från Bildmålarna – Wild meadow-

IMG_2611

IMG_2613

IMG_2616

En rolig vikning som jag garanterat kommer göra flera gånger. Materialet jag har använt hittar du hos Hobbyhärvan. Nu hoppas jag på tur i utmaningen och att vi snart ses igen.

namnteckning_60924843

 

 

5 kommentarer

Filed under Copic´s, Kort, Utmaningar, Wee Stamp´s

5 responses to “Ett grattiskort….

  1. Jättesnyggt! Läcker kortvikning och jag gillar verkligen hur du fått till rosornas skiftningar. Ja jag gillar resten av färgläggningen också 🙂 Lycka till i utmaningen!
    Kram Rosa

  2. Jättefint kort och riktigt rolig vikning. Du har färglagt jättefint också 🙂
    Lycka till i utmaningen
    Rozzan

  3. ÅHHH vilket underbart vackert kort!!
    Superrolig vikning!!

    KRAM MAJSAN

  4. Et nydelig kort, lekkert fargelagt og så fin design!
    Takk for at du er med på utfordringen hos CMN, lykke til!
    Klem fra Kjersti:)

  5. Nydelig kort. Takk for at du deltar hos CMN og lykke til!
    Klem,Trine

Kommentera

