Kalas…

Hejsan!!!

IMG_2213

Idag blir det födelsedagskalas hos en liten tjej som fyller 1 år. Jag har gjort ett kort till henne, dock ej i rosa och enkelt dekorerat så det inte finns små detaljer som lossnar när hon tittar på det själv.

IMG_2211

Jag har använt den söta draken från Magnolia färglagd med Copic´s.

Hud: C-0, C-3, C-5, E21

Gröna toner: YG03, YG63, G94

En liten närbild på färgläggningen….

IMG_2204

Mönsterpapper kommer både från Magnolia och MajaDesign. Ett prickigt organzaband, nätband tillsammans med halvpärlor jag färgat in med Copic´s pennan YG63 fick bli dekorationerna på detta kort.

En dekorerad insida……

IMG_2207

Textstämpeln kommer från Tingtura.

Jag tänkte skicka in detta kort till Copic Marker Europe Challenge 13  -Anything goes- .

Nu blir det en fortsatt lugn söndag med lite pyssel, och självklart kalaset och sen tänkte jag hinna med ett bullbak framåt eftermiddagen. Ha det gott kära scrappvänner så hoppas jag vi ses snart igen……

namnteckning_60924843

1 kommentar

Filed under Copic´s, Kort, Magnolia kort, Utmaningar

One response to “Kalas…

  1. MEEEEEN nu tror jag att jag smäller av……det är ju så himla fint så jag har aldrig sett på maken. WOOOOW!!!! Härliga du och härliga kort! =)

    Kraaaaam

Kommentera

