Vintagkort…..

Hejsan!!!

Idag ska jag visa er ett vintagekort som jag fick beställning på. Tänk att den här gången så gick det faktiskt bra att använda en färdig bild. Har ju lite svårt för dessa vintagbilder men det kanske håller på att släppa. Det kan jag ju i alla fall hoppas på…

IMG_2163

Mönsterpapper kommer från MajaDesign, dekorerat med olika dies bla. från Tim Holtz, MemoryBox. Ljuvlig spets och enfärgat sidenband. Sist men inte minst de söta små blommorna från Petaloo och ett hänge.

Det fick bli ett staffli kort, som tillhör en av mina favoritvikningar…..

IMG_2153

………foto från annan vinkel……..

IMG_2164

…… det var allt för idag och jag hoppas vi ses snart igen…….

namnteckning_60924843

4 kommentarer

Filed under Kort, Vintage

4 responses to “Vintagkort…..

  1. Anneli mellstrand

    Underbart kort , du har fått ihop allt så fint gillade jätte mycket…
    Kram
    //Anneli

  2. Meeeeen jöses amalia…….det är ju såååååå fint så jag bara dööööör!!! Du rockar ju dessa vintage kort me!! =)

    Kramis

  3. snojbi

    Ett helt underbart ljuvligt kort

    Kraaaaaam

  4. Skit snyggt som vanligt. Tuttar man här är det alltid något proffsigt du har gjort.
    Många Kramar Louise

Kommentera

