Bildmålarna´s januari utmaning….

Hejsan!

Idag tänker jag visa er ett bok kort jag tänker skicka in till Bildmålarna´s januari utmaning. Jag har gjort ett liknande för inte så längesedan och det var så roligt så det fick bli ett till. Det har fötts många små tjejer i bekantskapskretsen och så beställningar på det, så det har blivit några babykort/dopkort.

IMG_2187

Jag har använt den söta stämpeln – Baby Birthday – och färglagt med både Copic´s och MCP-tekniken. Mönsterpappren kommer också från Bildmålarna. Material hittar du  hos Hobbyhärvan.

IMG_2183

Baby-dies från MarianneDesign.

IMG_2172

IMG_2176

Den söta versen även den från Bildmålarna. Kantdies från  Magnolia. Som ni kanske märker är insidan nästan precis lika som det förra kortet men jag kände att ibland blir det så när man gillar upplägget.

Det var allt från mig idag och jag hoppas vi ses snart igen…….

Önskar er alla en skön kväll…..

namnteckning_60924843

3 kommentarer

Filed under Bildmålarna, Copic´s, Dop, Kort, MCP-tekniken, Utmaningar

3 responses to “Bildmålarna´s januari utmaning….

  1. Vilket gulligt kort:) Stämpel är så söt.
    Kramar Isabelle

  2. Meeeeen åhhhh…..jösses amalia så himla gulligt!!! Ursött min vän!! ❤

    Kortet nedanför är oxå bara heeelt galet fint!!! =)

    Kraaaaaaaam

  3. Vilket fantastiskt fint kort!!! Älskar ditt val av färger också, himla vackert! En fråga, vad är det för punch du har som ger de små fjärilarna? 🙂 Mvh Madeleine

Kommentera

