Till brudparet….

Hejsan!!!

IMG 2133-1

Ett kort till ett brudpar visar jag er idag. Jag har gjort det i lite vintrig stil då paret gifte sig 121212. Papper från MajaDesign och stämpeln är från Magnolia. Här färglagd med Copic´s och MCP-tekniken.

IMG_2133

Dies som jag använt kommer både från MemoryBox, Tim Holtz och Magnolia. Blommor från Petaloo. En liten närbild på färgläggningen…..

IMG_2137

IMG_2142

Dekorerad insida där jag lämnat utrymme för parets namn och hälsningen från oss alla som är med och gratulerar de lyckliga tu. Texten har jag sett hos Petra/Paradise vid ett tillfälle och skrev ned den för jag tyckte om den. Visar er ett par bilder till på insidan…..

IMG_2145

IMG_2147

Åven baksidan är dekorerad……..

IMG_2151

Många bilder blev det och jag hoppas du har orkat ända ned hit……

Vill passa på att tipsa dig om min Till Salu sida här på bloggen där jag tänker lägga upp diverse stämplar och material som jag inte använder längre vid mitt pysselbord. Kika om du hittar något som intresserar dig och hör av dig till mig på mailen. Du hittar sidan här https://eviebee.wordpress.com/till-salu/ 

Det var allt från mig idag……..ha det bäst……..

namnteckning_60924843

4 kommentarer

Filed under Bröllop, Copic´s, Kort, Magnolia kort, MCP-tekniken

4 responses to “Till brudparet….

  1. Superfint bröllopskort!!

  2. Såååå fint kort, med grym färgläggning och en superfin insida med!
    Kram och trevlig helg.

  3. Så otroligt vackert kort och vilket fint kort att spara som minne!
    Underbar färgläggning och härliga dekorationer!

    Önskar dig en härlig helg!

    KRAM SUSY

  4. Åh, vilket härligt bröllopskort. Roligt att det är i lite andra färger. Det gillar jag supermycket. 😀

    Kram Annika

Kommentera

