Om vänner var blommor…….

Hejsan!!!

IMG_2078

Om vänner var blommor skulle jag plocka Dig……

Jag har gjort en toffifee ask som jag tänkte ge bort i present till en gó tjej så där bara för att…….. Jag har använt papper och textstämpel från Bildmålarna och dekorerat med blommor, spets och band. Papper, textstämpel och blommor hittar du hos Hobbyhärvan.

IMG_2077

Stämpelmotiv från Saturated Canary Digi´s -Hand Me Downs -. Jag har färglagt med mina Copic´s. Nu följer en rad bilder så håll tillgodo…….

IMG_2075

IMG_2073

IMG_2071

Det var allt från mig idag och jag hoppas vi ses snart igen……

namnteckning_60924843

9 kommentarer

Filed under Alter, Copic´s, Saturated Canary Digi´s

9 responses to “Om vänner var blommor…….

  1. Eva

    Tror det var Tage Danielsson som sa de där orden:) Han sa även ” ”Tänk om flickor vore blommor, oj vad det skulle fnissas i rabatterna”…den
    gillar jag. Åhh vad fint du har gjort och så fantastiskt du målar, jag blir såååå avundsjuk på det, varje gång jag tittar i din blogg, men jag njuter också:) Du är så proffsig!
    Ha det gott!
    kram Eva

  2. Superfint!!
    Hej och god fortsättning, förresten. 😉
    Inte varit så flitig på att hälsa på den senaste tiden, men ska försöka bli bättre.
    Gillar färgsättningen på detta kort- och stämpeln är ju hur söt som helst.

    Kram på dig!

  3. Meeeen haaaallå……det är ju bara såååååå himla fint ju!!! Jösses amalia!! =) Den kommer att bli såååå uppskattad!

    Kramis

  4. karinostefan

    Halloj ! Tack för kommentaren inne hos mig! =) Det ju ett tag sedan .. 😮
    Så mycket fint du har gjort sedan jag var här sist, du är vansinnigt duktig å färglägger så himla fint ! Ha en härlig helg! kram k.

  5. UNDERBART härlig chokladask!
    Älskar verkligen färgerna och detaljerna på den!
    Att pappret går ”utanför” ramarna liksom – Snyggt!!! 🙂

    Kram och tack för inspirationen!
    /Petra

  6. Wow vilken choklad ask så fin och du har dekoreta den så snyggt. Stämplen är så gullig
    Kraaaaaaam Anneli

  7. Helt underbar, vilken söt stämpel.
    Kram Elin

  8. Så läckert snyggt och din färgläggning är helt makalöst snygg!

    KRAM SUSY

Kommentera

