Årets almanacka…….

Hejsan!!!

Då var det dags att piffa till årets almanacka. Jag brukar köpa den modellen där jag kan byta fram och baksida, allt för att få scrappa lite. I år valde jag att göra sidorna i min absoluta favoritfärg…….. rosa…. och med en av de söta TeddyBea nallarna…… ville ha det lite gulligt denna gång…..

IMG_2087

Jag har färglagt med mina Copic´s och motivet kommer från TeddyBo  & Co och heter TEDDYBEA_215 Mönsterpapper från Magnolia och dies från MemoryBox. Endast dekorerat med sidenband och halvpärlor i och med att den skall ned i plastfickan.

IMG_2090

……. och så en liten närbild på färgläggningen…….

IMG_2088

I och med att almanackan blir sparsamt dekorerat så har jag knytit lite olika band i spiralen samt satt dit två hängen i silverkedja…..

IMG_2080

Det var allt för denna gång och jag hoppas vi ses snart igen…….

namnteckning_60924843

2 kommentarer

Under Alter, Copic´s, TeddyBo / TeddyBea

2 svar till “Årets almanacka…….

  1. Eva

    Den är helt underbar din almanacka! Du har aldrig funderat på att sälja sådana? kramis

  2. Å, denna gillade jag mycket! Så mycket roligare att använda en almanacka som är så tjusigt dekorerad ju!!

Lämna en kommentar