CMN-Anything goes……

Hejsan!!!

Efter alla julkorten är det extra roligt att göra lite andra alster, för min del så har jag några födelsedagar på ingång. Tänkte ligga lite i framkant så jag har redan börjat på dem, först ut blir en altrad burk som jag tänkte fylla med lite blandat smått och gott….

IMG_2035

Jag är även med på CopicMarkerNorge´s utmaning som denna gång är -Anything goes-, passar mig perfekt….

IMG_2029

Stämpeln från Saturated Canary Digi´s och heter – Stroppy Beth  –  här färglagd med Copic´s. Hud: E000, E00, E21 Hår: E21, E25 Grå pennor: C-0, C-3, C5.

IMG_2033

Papper från Inkido, textstämpel Tingtura och blommor Petaloo, andra dekorationer hänge, pins, gasväv och sidenband. Materialet som jag använt hittar du hos Hobbyhärvan. Vi tar ett par sista bilder…….

IMG_2037

IMG_2035

Det var mitt bidrag till CopicMarkerNorge så nu hoppas jag bara att turen är på min sida. Sist men inte minst önskar jag er alla en skön helg. Vi ses snart igen……

namnteckning_60924843

 

5 kommentarer

Filed under Alter, Copic´s, Saturated Canary Digi´s, Utmaningar

5 responses to “CMN-Anything goes……

  1. helt nydelig Eva!!
    Vakkert fargelagt motiv og et helt herlig altret glass.
    Tusen takk for at du deltar hos CMN og lykke til
    klemmer

  2. For et nydelig glass Eva, lekre farger og et helt skjønt motiv – så flott fargelagt!
    Takk for at du deltar i vår Anything Goes utfordring, lykke til!
    Klemmer fra Kjersti:)

  3. Flott boks! Herlig motiv, nydelig fargelagt:)
    Tusen takk for at du deltar inne hos CMN, og lykke til:)
    Klem, Veronica

  4. Hei og Godt Nyttår.
    Dette var en utrolig flott boks. Motivet er jo så herlig og du har fargelagt det så nydelig. Jeg likte spesielt godt fargene du har valgt på håret.
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos CMN og lykke til.

  5. Sååååå himla fint kära du!!! Helt underbara färger och bara såååå snyggt….men så kom du väl på toplistan me??!!! 😉

    Kramen

Kommentera

