Presentpåsar….

Hejsan!!!

IMG_1914

Bildmålarna´s stämplar tillhör en av mina favoriter att skapa med när jag sitter vid mitt pysselbord. Nu så håller jag på med några julklappar eller förpackningar till julklapparna som jag ska ge bort, till några av dessa alster blir det förstås med just dessa stämplar. Materialet jag har använt hittar ni hos Hobbyhärvan.

Idag blir det ett par presentpåsar där jag skall lägga presentkort plus lite gotter i……. nu följer en rad med bilder…….

IMG_1907

 IMG_1902

IMG_1899

IMG_1900

Med dessa påsar tänkte jag vara med i Bildmålarna´s utmaning i december som är en bingobricka där jag fått ihop en rad plus lite till på varje påse.

IMG_1912

Jag har färglagt dessa godingar med Copic´s.

………det var allt för denna gången men jag hoppas ju naturligtvis att vi ses snart igen. Önskar er alla en skön andra avdent……

namnteckning_60924843

 

 

1 kommentar

Filed under Alter, Bildmålarna, Copic´s, Utmaningar

One response to “Presentpåsar….

  1. Åhhhh såna underbara påsar

Kommentera

