TeddyBo Challenge #46

Hejsan!!!

Nu har den äntligen kommit……. snön……. så vackert och ljust det har blivit…. jag har ganska blandade känslor för vintern. Jag fryser ju så in i norden hela tiden och det är inget roligt men jag tycker om när snön ligger och det får vara vackert vitt ute och det blir full fart på barnen i pulkabacken……

IMG_1881

Nu över till dagens alster, en tag som jag gjort till TeddyBo´s Challenge #46 – Anything Goes-.

IMG_1886

Jag har använt digistämpeln TEDDYBEA_215 och färglagt med Copic´s. Dessa små nallar är underbara att färglägga.

IMG_1882

Jag har dekorerat med pärlor,fjäder, tårtpapper, spets, fjärilshänge och blommor som jag gjort själv med hjälp av dies från Magnolia och guldorganza (en gammal gardin som jag tänkte återvinna).

IMG_1884

Det var dagens alster från mig…..

Designers-badge-WINNER[1]

Jiiippiiieee……. förra veckan blev jag den otroligt glada och stolta vinnaren av utmaningen hos TeddyBo. Jag fick välja fem underbara digistämplar. Ett helt underbart pris……. Tusen tack!!!

Önskar er alla en härlig vecka….

namnteckning_60924843

12 kommentarer

Filed under Copic´s, TeddyBo / TeddyBea, Utmaningar

12 responses to “TeddyBo Challenge #46

  1. Hej Eva
    Hoppas allt är bra i halkan… ni tar det väl försiktigt!? Grattis till stämpelvinsten!!! Ditt kort är så fint, härliga färger och dekorationer. Skoj när man kan återvinna 🙂 Ha en fin dag! Kramizar Susanne

  2. Gorgeous card! Thank you for sharing it with us at The Teddy Bo Challenge 🙂 xxx

  3. Beautiful tag, coloured perfectly and I love the doily and embellishments, thanks for playing along at Teddy Bo, good luck, Colette xx

  4. Your tag is superb, so sweet, and such a nice colouring !
    Thank your for your participation at the Teddy Bo challenge !
    xx

  5. Mia

    Men Åhh Eva vad gulligt !

  6. sonia

    Aww this is so sweet, just beautiful. Thanks for joining in with the Teddy Bo Challenge. Hugs Sonia xx

  7. WOW så vackert du har gjort det. Men det gör du visseligen alltid vännen.Du är så duktig och påhittig.
    Många Kramar Louise

  8. A lovely TAG you´ve created…fab colouring :0)))

    Thanks for joining us at Teddy Bo ;0)

    Hugs Nicole

  9. Clairebears x

    Ahh this is so pretty and your colouring is gorgeous!
    Thanks for playing along with us at Teddy Bo’s Challenge and good luck :0)
    Love Clairebears x

  10. Woo

    Such a beautiful creation! Thank you for sharing your work with us at The Teddy Bo Challange and good luck! Woo x

  11. WOOOOW!!! tagen är verkligen heeeelt ybersöt….men så är det ju en söting som gjort det me 😉

    Kramis till dej

  12. Gorgeous tag – love the flowers – thanks for sharing with us at Teddy Bo
    Hugs
    Debbie xx

Kommentera

