CopicMarker Norge…. Challenge #27

Hejsan!!!

Idag kommer jag visa er ett kort jag gjort till CopicMarker Norge´s utmaning #27 -Anything Goes-. Denna gång har jag åter igen använt en stämpel från WeeStamps.

Hud: E000 E00, E21 Bruna toner: E21, E33, E35 Röda pennor: R14, R29, R59

Papper från Maja Design, blomma från Petaloo tillsammans med blad och swirl från Magnolia dies. Små små duttar med min pearlmaker. En dekorerad insida är ju ett måste……

…..snöflingebården  i ovankanten och så har jag gjort som en ficka för en liten pengagåva…….. men som vanligt så har jag inte fotat med någon peng…….. och så får ni en liten närbild på motivet igen….

Visst är hon väl söt lilla Holly……

Förra veckan hamnade jag på topp 3 hos CopicMarker Norge och det gör mig så himla glad och stolt. Tack! Hoppa nu in och se designteamet´s underbara inspirations alster.

Sist men inte minst så önskar jag er alla en trevlig första advent…….

7 kommentarer

Filed under Årets julkort - 2012, Copic´s, Kort, Utmaningar, Wee Stamp´s

7 responses to “CopicMarker Norge…. Challenge #27

  1. GRATTIS GUMMAN jag såg allt att du top en top 3:a….yeeey!!! =) Men inte konstigt med så fint kort!!
    Det här kortet är bara heeeelt ljuvligt vännen!! Så fina färger och dekos….stämpeln är galet snyggt målad!!

    Kram kram

  2. Bra att du la in adressen på Fejjan:-) Kul att kika in och se ditt vackra kort! Fint färglagt, förstår varför du blev topp trea!
    Kram Rosa

  3. Siv

    Et nydelig kort, Eva!!! takk for at du deltar hos CMN, og LYKKE TIL!! Klem fra Siv

  4. helt herlig kort Eva og vakkert fargelagt!
    Tusen takk for at du deltar på vår Anything goes hos CMN denne gangen og lykke til!
    Klem fra Jill

  5. Utrolig flott kort med i vakre fargetoner 🙂
    Takk for at du deltar hos CMN med Anything goes
    Lykke til og jeg håper å se deg igjen 🙂
    Klemmer fra Ellen

  6. Et nydelig julekort Eva, så lekre farger og herlig motiv!
    Takk for at du deltar hos CMN, lykke til!
    Klemmer fra Kjersti:)

  7. Herlig kort, nydelig motiv og flott fargelagt. Tusen takk for at du deltar hos CMN og lykke til.
    Gunn 🙂

Kommentera

