Kenny K…. utmaning….

Hejsan!!!

Härliga lördag, varit ledig idag och pysslat i både hemmet och vid pysselbordet. Gillar´t!!! 

Idag kommer jag visa er ett kort jag gjort till Kenny K´s utmaning #119 Monokromatiskt. Stämplarna är ju så läckra och jag behövde ett lite tuffare grattis kort så det fick bli ett till denna utmaning.

Jag valde att göra ett kort i grå/svarta toner. Jag har använt digi – stämpeln Dancer som jag färglagt med mina Copic´s. Pennor jag använt är  Hud: E000, E00, E21  Grå toner: C-0, C-1, C-3 och C-5

Jag har gjort en av mina favoritvikningar och mönsterpappret kommer från Reprint -Angel Joy-. Dekorerat med små blommor från Petaloo och swirl från Magnolia. Grattis stämpel från Tingtura. Nu följer en rad bilder…… håll tillgodo….

En dekorerad insida naturligtvis…… underbar spets och så de söta små blommorna…..

Materialet jag använt har jag köpt hos Hobbyhärvan och Kenny K diggisarna hittar du HÄR

Sist men absolut inte minst så önskar jag er alla en fortsatt skön helg och så hoppas jag vi ses snart igen……

6 kommentarer

Filed under Copic´s, Kenny K´s, Kort, Utmaningar

6 responses to “Kenny K…. utmaning….

  1. Very cool gate fold card and love how you’ve used the different shades of grey in your design. Thanks for joining us this week at KKKK and good luck

    Shelby

  2. Meeeeeeen driver du med mej???? Jag tror jag smäller av…….såååååå snyggt!! Jösses!!!! Du är ju så grymt duktig vännen!! Hatten av för dej!! 😉

    Kramar om..

  3. Eva

    Men så coolt, Eva!! Kanon! Inte så vanligt att du väljer den tuffa stilen, men du lyckas förstås med det också. Är man proffsig så är man!
    Ha en fin vecka! kram

  4. What a fab card. I love the tones you’ve used- gorgeous!! Thanks so much for joining us at KKKK this week, hope to see you again soon! x

  5. tigerblomma

    Snyggt!

  6. Läckert kort!
    Snyggt med grått.

Kommentera

