Födelsedagskort i vintage…..

Hejsan!!!

Idag är det åter dags för ett vintagekort fast denna gång ett vintrigt födelsedagskort som jag fått på beställning.

Mönsterpapper från Inkido, vintagebild PionDesign. Dies från MemoryBox och Tim Holtz, lite fjädrar som dekoration och så den superfina spetsen som du hittar hos Hobbyhärvan .

En liten bild på hur kortet och vikningen ser ut när det är stående……..

En liten stämpel på insidan, dekorerat med dies från MemoryBox och en blomma gjord med spets och pärlor. Denna gången blev både jag och beställaren nöjd så nu hoppas jag bara mottagaren blir det också.

Detta var då kortet som jag tänkte visa er idag och så hoppas jag naturligtvis att vi ses snart igen…….. önskar er alla en skön helg……

5 kommentarer

Filed under Årets julkort - 2012, Kort, Vintage

5 responses to “Födelsedagskort i vintage…..

  1. Jättefint kort med ett underbart budskap på textstämpeln.

  2. ÅHH såå otroligt vackert julkort, gillar massor 🙂

    KRAMEN

  3. Hej Eva
    Tack för senast, alltid lika roligt att träffa dig och familjen 🙂
    Ditt julkort…..wow så underbart vackert, jag tappar andan 🙂 Du har valt mönsterpapprena så fint till alla härliga dekorationer. Önskar dig en fin vecka!!! Kramizar Susanne

  4. Åhhhh så himla fint kort vännen…..och snygg vikning!! 😉 Härliga färger och snyggt dekorerat som alltid min kort-stjärna!!! =)

    Kram kram

  5. Så fint kort med så många fina detaljer:)
    Kram Isabelle

Kommentera

