Julkort i vintage……

Hejsan!!!

Ett snabbinlägg…..wrooooooommmmmmm…..

Ikväll tänkte jag visa er ett julkort där jag har använt lite spillpapper och så en vintagebild från PionDesign tillsammans med finfint band och spets och blomma från Petaloo som du hittar hos Hobbyhärvan.

Till insidan har jag använt en textstämpel från VildaStamps.

Ska väl säga att det är ju inte alltid man blir så himla nöjd med korten man gör och detta är just ett sådant kort, har ju så svårt att komma överens med dessa vintagbilder. Men jag tänkte att jag visar kortet ändå, det finns kanske någon som gillar det. Brukar ni också göra kort som ni känner er mindre nöjda med? Vad gör ni med dem?

Nu så blir det Hela Sverige bakar och så hoppas jag vi ses en annan dag……..

Lämna en kommentar

Filed under Årets julkort - 2012, Kort, Vintage

Kommentera

