CopicMarker Norge – Utmaning #24….

Hejsan!!!

Utmaning #24 hos CopicMarker Norge är denna gång -Shabby Chic Jul- och jag har försökt mig på denna stil med viss osäkerhet…… får se om det blir godkänt…

Jag har använt Magnolia stämpeln -Edwin with windling fern- och färglagt den med Copic´s

Hud: E000, E00, E21 Hår: E25, E33 Tröja & Skor: E21, E33, E35 Byxor: C-0, C-3 Girlang: G14, G54, G94

Kortet har jag gjort som ett fodral med en stor tag i, är det någon som vet något namn på den är jag tacksam för svar. Mönsterpapper jag använt är från PionDesign, dekorerat med utstansade snöflingor, fjädrar,halvpärlor och så superfin spets som du hittar hos Hobbyhärvan.

Till innerkortet har jag använt den fina God Jul stämpeln från Reprint och även här några snöflingor och halvpärlor. Kantstansen som är i ovankant på både fodral och tag är från Martha Stewarts.

Det var dagens julkort och jag börjar få ihop en härlig hög med kort som skall fara genom Sverige med snigelfart veckorna före jul.

Nu vill jag bara önska er en fortsatt skön dag och hoppas vi snart ses igen……

 

8 kommentarer

Filed under Årets julkort - 2012, Copic´s, Kort, Magnolia kort

8 responses to “CopicMarker Norge – Utmaning #24….

  1. Meeeeeen Eva….det är ju bara såååå fint!!! Åhhh du gör då så mycket snyggt du….=)

    Kramen

  2. Gro

    Så nydelig kort. Og fargene du har valgt på klærne fallt jeg for 🙂

    Takk for at du deltar hos CMN. Klem

  3. Utrolig flott kort Eva 🙂
    Og shabby nok for oss! herlige farger og herlig design
    Tusen takk for at du deltar hos CMN denne gangen, lykke til og velkommen tilbake!
    Klemmer fra Jill

  4. ÅHH jisses vilket underbart kort, åhh jag älskar ju Edwin han är ju bara sååå söt. Såå fint färglagt och så har du ju dekorerat kortet såå fint, snyggt med fjädrarna 🙂

    KRAM MAJSAN

  5. Githan

    Fina kort du gör Eva…Du är så duktig. Kram på dig ❤

  6. Dette var nydelig. Likte veldig godt fargene du har brukt på hele kortet. Flotte detaljer og så gøy å se ett Shabby chick kort med gutt på. Edwin er nydelig fargelagt.
    Tusen takk for at du deltar hos CMN og lykke til
    Gunn :))

  7. Nydelig tag kort og vakkert fargelagt!
    Takk for at du deltar hos CMN og lykke til:)
    Trine

  8. Eva

    Så himla fint kort, Eva! Underbara färger, precis i min smak!
    Ha det gott!
    kram

Kommentera

