Julkort… igen…

Hejsan!!!

Go´kväll i stugorna, tänkte bara göra ett litet snabbinlägg och visa ett julkort jag snickrat ihop. Bildmålarnas stämpel – Under the Stars – har blivit lite av en favorit för årets julkorts tillverkning, denna gång färglagd med Copic´s.

Pappren även de från Bildmålarna, fina blommor och spets plus hänge hittar du hos Hobbyhärvan.

En dekorerad insida är ju ett måste…….

Detta var då allt från mig ikväll men jag återkommer redan på fredag med ett Dt-alster som jag skall visa er då så jag hoppas vi ses…….

3 kommentarer

Filed under Årets julkort - 2012, Bildmålarna, Copic´s, Kort

3 responses to “Julkort… igen…

  1. Anneli Mellstrand

    Du är fantastisk på att färglägga , jag tyckte denna stämpel var så svår så jag sålde den ………….
    kram
    //anneli

  2. Lika fint som vanligt när man tittar in här. Kul att se dig skapa i lite mörkare färger än du brukar. Men det klarar du kanon. Ha det bäst ska bli så roligt att snart få träffa dig igen. Kramar Louise

  3. snojbi

    Men wow Sicket supersnyggt julkort

    Kraaaaaam

Kommentera

