Vintage i blått….

Hejsan!!!

Sköna söndag bjuder på ett underbart väder, solen skiner och det är så härligt ute…. här på bloggen bjuder jag idag på ett vintagekort i blått. Jag är ju inte helt överens med vintagebilderna men jag jobbar på det som ni ser. Idag har jag använt två bilder på ett kort….. inte helt vanligt…..

Har dekorerat ganska enkelt och sparsamt i och med att jag har använt två bilder och tycker själv att det blev annorlunda men helt ok.

Materialet jag använt hittar ni i Hobbyhärvan´s webbshop.

Det var ett snabbt söndagsinlägg från mig och ni kan se ett nytt kort även i morgon för då bloggar jag hos Hobbyhärvan…. hoppas vi ses…..

2 kommentarer

Filed under Årets julkort - 2012, Kort, Vintage

2 responses to “Vintage i blått….

  1. Anneli mellstrand

    Har bara en kommentar UNDERBART kort , tokgillar , du har verkligen fått till detta .

    Pysselkramar
    //Anneli

  2. seija

    Vad du kan jättefina kort!

Kommentera

