2 x julkort i vintage….

Hejsan!!!

Idag har jag haft en ledig fredag, precis vad jag behövde. En dag när jag har pysslat hela förmiddagen. Det hela blev två julkort i vintagestil och så har jag stickat mig en ny halsduk. En perfekt dag helt enkelt. Pyssel på förmiddagen och så full rulle med familjen på eftermiddgen…….

Tänkte naturligtvis visa er korten här på bloggen……. håll till godo för nu kommer det en radda med bilder…..

Det mesta av materialet som jag använt hittar du hos Hobbyhärvan.

Det var de´hela från mig ikväll och jag hoppas vi ses snart igen, nu blir det fredagsmys och så har barnen bestämt att de är X Factor som gäller på tv´n ikväll…..

Ha det gott….

Lämna en kommentar

Filed under Årets julkort - 2012, Kort, Vintage

Kommentera

