D Árcy´s Diaries – Anything goes….

Hejsan!!!

Att det skall vara så svårt att hitta tillbaka till inspirationen som man har tappat, jag har hälsat på hos många av er och tänkt att ett sådant kort / ask / lo´s eller dyligt måste jag också göra. Ni har verkligen retats med mig ordentligt med era härliga alster. Jag har i alla fall försökt och har knåpat ihop ett kort till utmaningen hos D Árcy´s Diaries och den var väl igentligen inte allt för svår -Anything goes- det borde även jag klara av tycker jag……. så här blev i alla fall resultatet…….

Blandade mönsterpapper från Bildmålarna och MajaDesign, spets  och sidenband tillsammans med litet tårtpapper och så en hög med blommor.

Färglagt med MCP-tekniken och motivet är  D Árcy´s Diaries _044

Insidan har jag också dekorerat och det med en chalkad himmel där man kan skriva valfri text, vet ju inte alltid vad man skall använda korten till för ändamål……..

Detta var alltså mitt bidrag till D Árcy´s Diaries utmaning #11 -Anything goes-

Hoppas vi ses snart igen….

 

 

7 kommentarer

Filed under D´Arcy´s Diaries, Kort, MCP-tekniken

7 responses to “D Árcy´s Diaries – Anything goes….

  1. Men hej å hå Eva!!! Det här är ju bara såååå fint!! Ditt kort är bara helt ljuvligt! ….och visst är det bra med temat ”anything goes”,det är helt omöjligt att misslyckas då ju!! =)

    Tack för att du deltar i utmaningen hos D´Arsy´s denna gång,ser fram emot att se dej där igen!! 😉

    Kram kram

  2. OOOOO this is simply stunning :0)
    All the gorgeous detail and your beautiful colouring too.
    Thanks for sharing it with us at D’Arcy’s Diaries :0)
    Love Clairebears x

  3. Ett sånt jättefint kort du skapat!
    superfin stämpel som du färglagt så fint och älskar dina moln på insidan, det var längesedan jag gjorde så tack för påminnelsen =)
    Kram iffa

  4. ÅHH vilket superfint kort du har gjort, motivet är ju superhärlig och så fint du har dekorerat, gillar spetsen såå mycket, fint färgval också.
    Insidan är ju hur fin som helt med molnen 🙂

    KRAM MAJSAN

  5. mamura75

    Jättefint kort och superfin stämpel som var så fint färglagd! 🙂

    Gillar även himlen inuti.

    Kram

  6. Nydelig kort! Fantastisk utside og innside 🙂
    Tusen takk for at du deltar hos D’Arcy’s Diaries denne gangen
    Klem fra Jill

  7. Beautiful card and the colours are fab and so beautifully coloured.
    Thanks for joining us at Darcy’s Dairies this time. luv gina xx

Kommentera

