DÁrcy´s Diaries Challenge # 6

Hejsan!!!

Idag bjuder jag på ett kort som jag gjort till DÁrcy´s Diaries Challenge # 6 där man denna gång skulle ha vimplar på sitt kort, jag tror ni ser hur jag tolkade just vimplar på mitt kort.

……… gjorde min favoritvikning i underbara papper från MajaDesign. Jag har använt stämpeln DARCYSDIARIES_012 och färglagt med Copic´s. Dekorerat med hjärtanbård från MemoryBox. Blommor från Petaloo och ett litet sött hänge. Textstämpeln är från Tingtura och de små hjärtanhalvpärlor har jag fått av gulliga Louise.

Detta är mitt bidrag till DÁrcy´s Diaries  Challenge #6 .

Önskar er alla en skön fortsättning på kvällen……..

15 kommentarer

Filed under Copic´s, D´Arcy´s Diaries, Kort, Utmaningar

15 responses to “DÁrcy´s Diaries Challenge # 6

  1. Men såå underbart ljuvligt kort, såå sött motiv och du har tolkat vimplarna supersnyggt 🙂

    KRAM MAJSAN

  2. Kortet är ju heeelt underbart fint Eva!! Gillar verkligen dina vimplar….Ett ursnyggt kort IGEN!! 😉

    Tack för att du deltar i D´Arsy´s utmaning!
    massor av kramar

  3. Eva

    Wow ditt kort är verkligen kanon! Lycka till i utmaningen!
    kram Eva

  4. snojbi

    Ett fantastiskt fint kort.
    Den personliga stämpeln har jag köpt hos Roxstamps
    Kramis

  5. Hej , Du är en fena på att få till det så fint på dina kort så lagom med dekorationer och så på rätt plats så det blir jämnvikt på kortet , superfint

    Tack för dina snälla ord , jag övar övar övar och ju roligare blir det

    Kramar

    //anneli

  6. Mia

    Åhh, vad fint ,Eva. Du har verkligen ”öga” för det här !
    Ha en bra dag,Mia

  7. Gorgeous – love the heart border – thanks for sharing xx

  8. Så snyggt och vilken häftig tolkning av vimplarna du gjort.
    Kram Louise

  9. Fantastisk kort Eva og flott tolkning av utfordringen vår 🙂
    Vakkert sammensatt pynt og helt nydelig fargelegging
    Tusen takk for at du deltar hos D’arcys denne gangen
    Klemmer

  10. Nydelig kort, lekkert fargelagt!! 🙂

  11. Läckert, Eva!! Du är ju riktigt grym med dina Copics… Vimplarna och hjärtana är superfiiiiina!
    Kram
    Linda

  12. Jättefint kort! Så bra allt passade ihop! 😀
    Gillar dina vimplar!

    Kram Annika

  13. Clairebears x

    This is beautiful, I really love the blue and brown together, and how you have coloured D’Arcy.
    Thanks for sharing it with us at D’Arcy’s Diaries.

    Love Clairebears x

  14. Gorgeous card i love the colours you’ve used and lovely detail too. Thanks for joining us at Darcy’s Dairies this week. luv gina xx

  15. Gillar verkligen ditt sätt att använda banden. Många härliga varianter. Kul! Ha en bra dag.
    Kram

Kommentera

