TeddyBo Challenge # 32……

Hejsan!!!

Den här veckans utmaning hos TeddyBo är att skapa efter en skiss som Tammy har ritat. En härlig skiss att tolka. Jag har ju naturligtvis gjort ett kort efter den, men med små justeringar. Jag har använt mig av den söta stämpeln TEDDYBOBEA_035 som jag färglagt med Copic´s.

Födelsedags kort till en 6-åring, jag ville hålla det enkelt och rent, inte för mycket dekorationer. Papper från MajaDesign och dekorerat med en stjärna och siffran 6, ett litet hänge och en rosett i rött organza band.

Insidan har jag också dekorerat …….

…. jag var ju tvungen att ha med några blommor så det fick bli minirosor på insidan….. i denna veckas utmaning kan man även vara med i deras Dt-call, det vore ju inte helt fel att bli det, jag älskar verkligen deras stämplar och chansen att vinna tio små TeddyBo´s är ju inte helt fel det heller……..

Förra veckan kom jag på Top 3…….. jippiiiiiieee det är så himla roligt bara det och jag blir så stolt, därför pryder nu det en fin logga ute på min sidebar…….. johoooo….

 

Hoppa nu in till TeddyBo och var med i deras utmaning…… vi ses…….

11 kommentarer

Filed under Allmänt, Kort, TeddyBo / TeddyBea, Utmaningar

11 responses to “TeddyBo Challenge # 32……

  1. Nydelig kort Eva og flott tolkning av skissen til Tammy. Elsker papirene og fargene er kjempefine 🙂
    Tusen takk for ditt bidrag til vår utfordring hos Teddy Bo denne gangen og lykke til 🙂
    Klemmer

  2. Eva,dette kortet er kjempeflott!
    Tusen takk for din deltakelse hos TeddyBo Challenge.
    Fingers crossed!
    -Helle-

  3. Men så underbart ljuvligt kort, motivet är ju sååå himla gullig 🙂
    LYCKA TILL!! OCH GRATTIS TILL TOP 3 🙂
    TREVLIG HELG!!

    KRAM MAJSAN

  4. Underbart fint kort! så härliga färger och fina papper du använt. Stämpeln är ju för söt =)
    Gillar när man dekorerar insidorna så att hela kortet blir en helhet, det gör jag jämt. Går inte låta bli en enda sida,hihi.
    Kram Iffa

  5. Your take of the sketch is wonderful … fantastic colouring and details :0)))

    Thanks for playing with us at the Teddy Bo Challenge ;0)

    Hugs Nicole

  6. Gorgeous – love the star paper – thanks for sharing with us at Teddy Bo
    Hugs
    Debbie xx

  7. Wonderful card, thanks for joining in the fun at Teddy Bo Towers!

    Liz x

  8. Åhhhh kortet är ju helt underbart fint Eva!! Så kul att se dina fina kort i utmaningarna….det går ju som riktigt bra för dej oxå!! =)
    Lycka till även denna gång vännen!!

    Kramen

  9. Hi wow this is such a fun card ! Love your image with this gorgeous colour scheme ! Well Done on your top 3 too !! Love that star ! Thanks for joining us in the Challenge at Teddybo ;0)

  10. Himla fint kort. Det ska du vara stolt över.
    Kram

  11. Tammy

    This looks fantastic and you’ve covered my sketch so well. Coloured perfectly too. Stunning papers. Thank you so much for joining us at TB. Good luck. Hugs xx

Kommentera

