TeddyBo Challenge # 31……….

Hejsan!!!

Använda knappar på sitt alster, det är utmaningen hos TeddyBo denna gång. Kan väl säga att jag fick leta reda på de små rackarna för de låg inte inom arms längds avstånd.När jag kikade igenom mina papper och skulle göra mitt val, vad fann jag då……… jo jag hade många i färgen ROSA så det fick bli ett rosa kort i detta inlägg också.

Motiv TEDDYBOBEA_105 färglagd med Copic´s. Papper från Magnolia. Textstämpeln kommer från Tingtura.

Dekorerad insida, små blommor Förgät mig ej och spetsen kommer från Hobbyhärvan. Det här var mitt bidrag till TeddyBo Challange # 31

Nu så vill jag bara önska er en skön kväll, här blir det ett skolmöte och sedan fotboll……. hoppas jag hinner klämma in lite färgläggning också………

 

9 kommentarer

Filed under Allmänt, Copic´s, TeddyBo / TeddyBea, Utmaningar

9 responses to “TeddyBo Challenge # 31……….

  1. SUPERGULLIGT KORT, vilken underbart söt stämpel 🙂

    KRAM MAJSAN

  2. Jill

    Flott kort Eva! Nydelig fargelagt motiv og designet ditt er som alltid fantastisk 🙂
    Tusen takk for at du deltar hos Teddy Bo denne gangen og lykke til
    klemmer fra Jill

  3. Meeeen så himla fint kort vännen!! Kul att se att du beställt dej lite fler Teddysar…dom kommer passa sååå bra på dina fina kort!! =)

    Kramen

  4. Hi Jolly is just so cute ! I love your beautiful lace and buttons ! The inside is gorgeous too ! Thankyou for joining in on the fun at at the Teddybo Button Up Challenge .

  5. Vilket sött kort ljuvliga färger och detaljer,
    Kraaaaaaaaaaaam Anneli.

  6. Vilket sött kort ljuvliga färger och detaljer,
    Kram Ha en bra dag.

  7. I love this Jolly :0) and I really love how you have madethe heart look so 3d. Thanks for sharing with us at Teddy Bo Challenge, I hope to see you playing along with us again soon.
    Love Clairebears x

  8. Åhhh, så himla kul stämpel och så sött kortet blev.
    Stressa inte utan andas ibland också, men färgläggning och kortmakeri är perfekt anti-stressmedel.
    Ha det gott.

  9. Men jisses vilken sötnos… färgerna du valt är så fina tillsammans med knapparna och spetsen. Underbart!!! Kramizar Susanne

Kommentera

