Såååå glad……

Hejsan!!!

Idag vill jag bara göra ett snabb inlägg och berätta för er att jag blev så otroligt glad och stolt när jag såg att mitt kort hade vunnit inne hos DÁrcy´s Diaries. Jag har fått välja fem av dessa underbara stämplar som pris och nu så bara väntar jag på att de skall dimpa in i min mailbox………. jippppiiiiiiieeee…

Sen vill jag naturligtvis tacka för era fina bidrag som ni skickat in till min lilla skisstävling. Alla bidragen finns länkade i inlägget som du hittar HÄR. Vinnaren kommer meddelas på onsdag. Spännande eller hur och svårt för mig och familjen som skall rösta…… nu önskar jag er en skön fortsättning på veckan så ses vi snart igen……..

6 kommentarer

Filed under Allmänt, D´Arcy´s Diaries

6 responses to “Såååå glad……

  1. Grattis! Ditt skapande är värt all uppmärksamhet.

  2. Men ÅÅH vad roligt, STORT GRATTIS 🙂

    KRAMAR MAJSAN

  3. Mia

    Inte förvånande, ett STORT GRATTIS, EVA !!!

  4. Ett varmt grattis… kortet är ju jättefint. Så skoj med all nya stämplar, förstår att du längtar efter dem. Ha en fin dag! Kramizar Susanne

  5. Eva

    Såklart du ska vara såååå glad. Stort och varmt GRATTIS, du är värd all uppmuntran och beröm för ditt skapande!
    kram

  6. VA kul att du vann vännen, du gör så underbara kort tycker jag.
    Kram Johanna.

Kommentera

