DÁrcy´s Diaries Challenge 4……

Hejsan!!!

Nu är det snabba ryck, jag har precis blivit klar med mitt bidrag till DÁrcy´s Diaries Challange 4……… till den utmaningen skulle man skapa i rosa eller blått plus vit/creme. Ja….. och vad passar mig bäst joooo……rosa och creme………. enligt mig en helt perfekt färgkombination.

Jag har använt det söta motivet DARCYS DIARIES_013 här färglagt med Copic´s.

Mönsterpapper från Bildmålarna. Söt spets och blandade blommor, ett litet hänge och så gasväv och ett litet tårtpapper fick bli mina dekorationer på kortet. En enkelt dekorerad insida blev det också…….

………. detta får bli ett sådant ”bra att ha kort” då jag inte stämplat någon text i det ännu. Nu skall jag bara in och anmäla kortet till DÁrcy´s Diaries Challange 4 innan det är dags för kvällens sista kopp med gott kaffe.

Du har väl inte missat min skisstävling ??? Läs mera i mitt inlägg här inunder……. vi ses snart igen………

11 kommentarer

Filed under Allmänt, Copic´s, D´Arcy´s Diaries, Kort, Utmaningar

11 responses to “DÁrcy´s Diaries Challenge 4……

  1. A beautiful, pretty card with lots of lovely details.
    Thank you for joining us at D’Arcys.
    Edna x

  2. Oj Eva, dette var jammen et flott kort!
    Nydelig fargelagt og herlig dekorert 🙂 Arkene var veldig fine og passet perfect til det sarte rosa hvite kortet
    Tusen takk for at du deltar hos D’Arcy’s denne gangen og jeg håper å se deg igjen neste gang også
    Klem fra Jill

  3. Rosa är oslagbart och ditt kort blev så fint! Tack för en härlig helg i Västervik, länge sen jag hade så roligt!

  4. MEN ÅÅH HELT UNDERBART KORT, motivet är ju så söt och fint färglagt, supersnyggt !!

    KRAM MAJSAN

  5. Meeeen oj oj…vilket himla fint kort du har gjort!!! LÖÖÖÖÖV IT!! =)

    Kramen

  6. Mia

    Men Åhhh, Eva vad gulligt.
    Ha en skön kväll så ses vi,Mia

  7. Detta kort är så så snyggt och jag är så imponerad av dig.
    Din fäg samman sättning slår alltid rekord.
    Bedårande vackert.
    Tack än en gång för allt i helgen. Måste försöka träffas snart igen.
    Kram Louise

  8. Wow this is beautiful card i love the image of course and your pretty flowers and lace are gorgeous. Thanks for joining us at Darcy’s Dairies this time. luv gina xx

  9. Meeen, så fint!
    Underbara färger och en väldigt finstämd stämpel.

  10. Eva

    Tack för senast!
    Underbart kort du har gjort och färgerna är så ljuvliga.
    Varmt lycka till i utmaningen!
    kram Eva

  11. Så underbart fint…. önskar att jag kunde färglägga som dig 🙂
    Ha en fin vecka!!!! Kramizar

Kommentera

