Dt-alster åt Hobbyhärvan….

Hejsan!!!

Idag visar jag ett kort som jag har inspirerats av otroligt talangfulla Maya, hon gör många fina och olika vikningar och jag har idag gjort en kortvikning som jag sett hos henne och som jag tycker är så fin. 

Här är det som vanligt en liten smygtitt och resten av kortet ser du inne hos Hobbyhärvan…..

Supersöta Sarah Kay stämpeln är motivet…….. nu så får du hoppa vidare och kika på resten….

Önskar er en härlig fredag…..

Lämna en kommentar

Filed under Hobbyhärvan, Kort, MCP-tekniken, Sarah Kay

Kommentera

