Bättre sent än aldrig….

Hejsan!!!

Ååå vad jag är glad att se att ni fortfarande kikar in i min blogg för här har ju varit mer än dött. Har faktiskt pysslat lite men just det här med att fota alstren och sedan göra iordning foton och inlägg, det har liksom inte funnits tid till det. Jag hoppas att jag nu snart kommer att vara tillbaka som vanligt men man vet ju aldrig. Det händer mycket här hemma och det är så himla roligt.

Tänkte idag i alla fall visa vad mina tre små tjejer fick av påskharen, ja ja….. bättre sent än aldrig…….

Material som jag använt är: Enfärgad cardstock som bas, mönsterpapper -Sagan om våren- PION Design. Blommor från Petaloo -Förgät mig ej- (Plum) och -Celebration Hydrangeas- (Creme). Swirldies från Magnolia, Fjärilsdies från Memory Box samt kantstans från Martha Stewart. Det mesta av materialet hittar du hos Hobbyhärvan. Godiset kommer från våran lokala godisbutik Godishuset med mer än 600 sorter, jag säger bara mums….. kan väl tillägga att den ligger lite fast bara….. lite för nära mitt hus

Sist men inte minst måste jag bara be er kolla in på dessa små skönheter, de har blivit en ny favorit hos mig ……..

http://hobbyharvan.se/list_varugrupp.asp?t=F%F6rg%E4t+Mig+Ej&varugrupp=860&lang=sv

Ha det gott alla goá bloggläsare och så ses vi snart igen, om inte annat så hoppar jag in till er och kikar……….

 

7 kommentarer

Filed under Alter, Påsk

7 responses to “Bättre sent än aldrig….

  1. Så fina korgar du har gjort. Tror att dina små tjejer blev riktigt glada för dom. När godiset är uppätet så är det ju bara att fylla med nytt hi hi hi.
    Godishuset är en toppen affär. Rent och frächt med gott innehåll.
    Ha det bäst min underbara vän så syns vi snart.
    Kram Louise

  2. Jättefina korgar, bättre än ägg som är svåra att fylla utan att allt rasar ut när man öppnar locket.

  3. ÅÅH superfina korgar och tjejerna blev säkert överförtjusta 🙂

    KRAM MAJSAN

  4. Eva

    Welcome back…saknat dig i bloggvärlden! Dina korgar är ljuvligt fina, med härliga dekorationer.
    ses snart
    önskar dig en fin vecka!
    kram

  5. snojbi

    Underbara godiskorgar
    Kramis

  6. Förstår vad du menar, de blommorna är sagolika…
    Tjejerna måste blivit jätte glada inte bara för godiset utan även av de underbara korgarna, du är så galet duktig.
    Ha en underbar vecka!
    Kramar Ann-Charlotte

  7. Finns det nån mall till korgarna?

Kommentera

