D´Arcy´s Diaries Challange #1…….

Hejsan!!!

Dagarna springer iväg……. jag tycker inte jag hinner något……. men men man ska inte klaga det är ju underbart väder. Försöker i alla fall vara ute en stund varje dag jag är ledig och det är fint väder, har blivit några riktigt härliga promenader.

Idag tänkte jag visa er ett kort jag gjort till D´Arcy´s Diaries utmaning  #1 -Anything goes- .

Stämpeln är D´Arcy´s Diaries _018 en underbar stämpel, så rolig att färglägga och är här färglagd med mina Copic´s. Mönsterpappren kommer från Bildmålarna och PapirDesign. Blandade blommor och så ett litet hänge.

Dekorerad insida, textstämpeln kommer från Roxy Stamps….. och så en liten närbild på färgläggningen….. materialet jag använt har jag köpt hos Hobbyhärvan.

Nu ska kortet läggas på brevlådan till min syster yster som fyller år nu i dagarna.

Sist men absolut inte minst så vill jag önska er en skön fortsättning på veckan……..

 

20 kommentarer

Filed under Copic´s, D´Arcy´s Diaries, Utmaningar

20 responses to “D´Arcy´s Diaries Challange #1…….

  1. beautiful card – love the paper and the way you’ve made the corners – thanks for sharing with us at D’Arcy’s Diaries
    Hugs
    Debbie x

  2. Nydelig Eva!!
    Fantastisk vakker fargelegging av motivet og flott pyntet 🙂
    Flotte vårlige papirer og pynt!
    Tusen takk for at du deltar på vår første utfordring hos D’Arcy’s Diaries og vi håper å se deg igjen 🙂
    Klemmer fra Jill

  3. Bedårande vackert kort du har gjort igen.
    Stämplen var jätte fin och din färgläggning är så fin.
    Många Kramar Louise

  4. Beautiful card and colours. Love the corner details and the lovely charm.
    Thank you for joining us on our first D’Arcy challenge.

    Edna x

  5. ÅHHHHH Eva….kortet är ju helt underbart ju!! Tänk va kul att du har gjort ett kort i våran första utmaning….och vilket toppenkort sen!! WOOW!! Nu håller vi tummarna 😉

    Tack för att du deltar i D´Arsy´s utmaning min vän!
    Kramen

  6. Heelt underbart! Både färgläggning och hela kortet…såå snyggt!
    Ha det gött i solen
    Kraaam C

  7. ÅÅh vilket underbart kort, så söt stämpel som du har färglagt så himla fint och så har du dekorerat kortet såå snyggt, I LOVE IT!!

    KRAM MAJSAN

  8. Jag är helt säker på att din syster blir glad. Textstämpeln har ett budskap som passar mig alltid, inte bara på födelsedagen =).

  9. WOOOOOHOOOW vilket fantastiskt fint kort

    Kramis

  10. Such a beautiful card, your colouring of D’Arcy is gorgeous and I really love the layout you have used.

    Thank you for playing along with D’Arcys Diaries 1st Challenge.

    Love Clairebears x

  11. Supersött! Gillar både stämpeln och upplägget.
    Rolig stämpel på insidan också 🙂
    Snygga blommor!

  12. Superfint kort!! Snygg färgläggning! Deltar med samma stämpel 🙂

  13. Vilken färgläggning! Nog blir jag avundsjuk. Men, men om man inte övar så blir det inget, måste allt skärpa mig.
    Verkligen snyggt helt igenom, gillar även hörnen.
    Ha en skön helg du också.
    Kramis

  14. Anneli Mellstrand

    Du är helt makalös på att färglägga superfint ….

    Kram
    //anneli

  15. Vilket jätte sött kort, underbart färglagt och passar perfekt till din
    syster, snygga hörn!
    Ha en fin vecka!
    Kramar Ann-Charlotte

  16. I’m sure your sister loved this card as its so beautiful. Thanks for joining us for our very first challenge and don’t forget to come back tomorrow for our new release and challenge,
    Hugs
    H xx

  17. mamura75

    Jättefint kort och jättefin stämpel! 🙂

    Jag gissar att kortet vart uppskattat!

    Kram Annika

  18. Ett underbart vackert kort du har gjort och så söt stämpel mycket snyggt färglagt.

    Kram Anneli

  19. Men åhhh så vackert kort, du färglägger ju så snyggt så man tappar andan 🙂 HA en riktigt Glad Påsk!!! Kramizar

  20. Jättevackert kort !! Så snyggt färglagt
    Önskar dig en GLAD PÅSK
    Kram Anneli

Kommentera

