Tack kort….

Hejsan!!!

Idag så tänker jag bara göra ett litet snabbinlägg. Jag ska iväg och jobba och sedan skall jag på en avtackningsfest hos en tjej som slutat på jobbet ……..och då måste hon ju få ett kort till blommorna……… eller hur? Plats för att skriva alla namnen och så en fin bild och vad passar väl bättre än ett stafflikort? Har för ovanlighetens skull använt mig av en vintagebild från PionDesign.

Pappren kommer även de från PionDesign, dekorerat med söta körsbärsblommor som jag fått av min gulliga vän Louise samt en lite bredare spets. Papper och spets hittar du hos Hobbyhärvan.

En liten närbild på blommorna och den superfina fjärilen. Nu måste jag skynda mig iväg till jobbet, vi ses snart igen……….. Sist men inte minst så önskar jag er en skön helg……..

12 kommentarer

Filed under Allmänt, Kort

12 responses to “Tack kort….

  1. Eva Willson

    Superläckert kort! Passande färger och blommor!
    /Kram Eva W

  2. Ett jättevackert kort
    Kramis

  3. Anneli Mellstrand

    Håller med föregående talare jättevackert……..

    Kram på dig
    Trevlig helg själv
    //anneli

  4. Vackert!!!
    Så snygga färger, älskar färgen på blommorna, passar så bra.
    Ha en bra helg!

  5. Meeeeeen sååååå himla vackert kort vännen,helt galet hur fint du kan få till det!!! =)

    Kramen

  6. Wow hon kommer bli överlycklig för detta kort. Så vackert och väl gjort. Tyckte väl att jag kände igen blommorna. Du har satt dom så fint.
    Många Kramar Louise

  7. ÅÅH helt underbart vackert kort, vilka vackra dekorationer, spets m.m superfiint!!

    Kram Majsan

  8. ”Enkelt” dvs stilrent, snyggt, härliga färger. Kraaaam

  9. fantastiskt vackert och stilrent kort.

  10. Mia

    Oj, här har jag visst missat ett jättegulligt kort.

  11. Eva

    Så vackert kort, gissar att jobbarkompisen blev glad.
    kram Eva

  12. Jättefint kort! Du har med så fina detaljer! 🙂

    Kram Annika

Kommentera

