D´Arcy´s Diaries………

Hejsan!!!

Idag har jag gjort ett kort med en digistämpel DD_013  från D´Arcy´s Diaries, nya underbara stämplar. Du hittar dem HÄR. Detta kortet ska jag skicka till en vän som jag tänker på då hon i dagarna har operarat sig.

Mönsterpapper från Maja Design, staketet är dies från Tim Holt´s och så ett underbart hänge jag fått av gulliga Louise fast knutet med hampasnöre och så lite gasväv.

Textstämpeln tror jag kommer från Tingtura. Två fina rosor tillsammans med mina egna blad.

Detta blev ett snabbinlägg men jag känner mig inte så kry. I helgen har jag nämligen gått och blivit rejält förskyld och hoppas innerligt att jag känner mig piggare imorgon då det är dags för jobb igen, nu blir det att ta en kopp kaffe och en macka som lite söndagsmys i soffan. Vi ses snart igen………

5 kommentarer

Filed under Copic´s, D´Arcy´s Diaries, Kort

5 responses to “D´Arcy´s Diaries………

  1. Eva……this is absolutely gorgeous…you have created such a wonderful ‘scene’ with your layout….may we show it on the D’Arcy’s blog?!?!?!

  2. ÅÅH WOOW vilket underbart kort, jättefint motiv, såå snyggt med staketen, superfint, din vän kommer att bli så glad över kortet!!
    Hoppas att du kryar på dig snart!!

    Kramiz Majsan

  3. Hiimla snyggt kort och vilken söt diggis-stämpel
    Krya på dig vännen!
    Kraaam C

  4. Det här kortet gillar jag jättemycket! Superfint och stämpeln var söt! 🙂

    Kram Annika

  5. Fanny Hultgren

    Gud så fina kort du gör Eva!! Kram fanny.

Kommentera

