En ljuvlig stämpel….

Hejsan!!!

Först och främst idag så vill jag säga grattis till Snojbi som firar 1 år med sin blogg och gör det med en fantastisk candy. Jag tänker vara med och fira, om du vill vara med och fira hittar hur du skall göra i henne´s blogg och dit kommer du via min sidebar länkning. Grattis!!!

Idag så tänker jag visa er ett kort i ljuvlig aprikosrosa ton. Pappren jag använt var ifrån min spillbits låda, och jag vet att dessa papper är från Pion Design. Motivet är en sååååå underbar stämpel från Sugar Nellie. Jag har färglagt den med mina copic´s och gjorde det i milda toner som skulle passa pappersvalet.

Kortet i sin helhet…..

……. och så en insida……

Nu så tänkte jag ta itu med alla hjärtans dags presenterna till mina små tjejer och vad det blir det får ni nog se vid ett senare tillfälle. Sist men inte minst så vill jag bara önska er en skön eftermiddag och kväll, vi ses snart igen……………

 

7 kommentarer

Filed under BlogCandy´s, Copic´s, Kort

7 responses to “En ljuvlig stämpel….

  1. Så vackert det blev. Visst är stämplen helt underbar vacker.
    Lik dig när du var liten.
    Hela kortet är så fint och väl gjort.
    Många Kramar Louise

  2. Anneli Mellstrand

    Åhhhhhh vilket kort , ljuvligt , du färglägger så fint ……………
    Motivet är jättesött ……

    Kramar från mig
    //anneli

  3. ÅÅH så vackert kort,härlig färg och motivet är ju så himla sött. Du har färglagt den såå snyggt!!

    Kramiz Majsan

  4. Gu vilket gulligt kort.

  5. Mia

    Eva, helt enkelt SUPERFINT.

  6. Ljuvligt kort, Evisen!!! Så elegant och perfekt för det söta motivet!

    Ha en härligt kreativ helg!
    Kram
    Linda

    PS Vad kul att du vill vara med och fira…. Kanske har du turen på din sida i år igen? 🙂

  7. LÖÖÖÖV it…helt ljuvligt fint på ett riktigt Eva-vis!! =) Grymt fint målat och underbara färger! *suck* =)

    Kramen

Kommentera

