En ny digi stämpel……..

Hejsan!!!

Jag har hittat en ny digi stämpel………. ja, jag har sett den hos några av er andra men dök på den hos Rimna för några dagar sedan och blev så förtjust i den. Det svåra är ju att välja, det första kortet ni ska få se är med en freebie som jag hittade på deras blogg. Jippiiiee…….. ibland måste man ha tur…….

Digi stämplarna heter Saturated Canary Digi´s och är ritade av Krista Smith, här kan du kika på henne´s utmaninigsblogg. Den här månadens utmaning var att använda dies eller punchat, så jag bestämde mig för att vara med i den med det här födelsedagskortet som jag gjorde till min systerdotter.

………underbar stämpel att färglägga och här har jag färglagt med Copic´s. Jag kan bara säga att flera sådana stämplar blir det, de är så fina. Håll utkik för det kommer flera kort med dessa fina stämplar…….

Nu så vill jag bara önska er alla en skön fortsättning på veckan så ses vi snart igen………

8 kommentarer

Filed under Copic´s, Kort, Saturated Canary Digi´s

8 responses to “En ny digi stämpel……..

  1. Nämen ojojoj vad snyggt o vackert kort, och dom digisarna är bara helt underbara, bara älskar dom 🙂 Väntar med spänning på mer =)

    Kramiz Majsan

  2. Hej vännen!

    Ett jättfint kort, jag älskar dessa stämplar.

    Jag har försökt maila dig, har något kommit fram???

  3. Lou

    absolutely stunning!! I love the black and white and the colouring is just perfect!! awesome card
    thankyou for sharing it with us over on the sc challenge blog
    hugs Lou xxx

  4. Vilket syper fint kort,
    Underbar stämpel.
    Kram Elin

  5. Säger bara två ord. Helt underbart.

    Kram

  6. Eva

    Wow…så fint!! Jag är så imponerad av din färgläggning!!
    Stämpeln är jättefin och jag susade ju in på den sidan, men lyckades inte ladda hem någon freebie, sen letade jag efter motivet som Rimna hade på sitt kort…hitade inte det heller….not my day!
    kram Eva

  7. WOOOW vilket kanonfint kort
    Din färgläggning är fantastisk
    Kramis

Kommentera

