Lite liv i bloggen……och en award…….

Hejsan!!!

Fortfarande inte mycket pysslat men min energi och tid lägger jag på lite annat som händer här i livet hemma hos oss just nu. Jag är säker på att min pyssellust snart kommer åter. Jag är ju ute och hälsar på er alla men som vanligt är det svårt att lägga kommentarer hos några av er och jag har ingen aning om varför……. 

Louise och Annika  har gett mig en award……. tusen tack gulliga pysselvänner. Det gjorde mig riktigt glad.

Till awarden hör också en liten uppgift, man skall skicka den vidare till fem bloggar som har mindre än 200 följare och låta dom veta det genom att lämna en kommentar hos dem.

Jag tänkte ge den vidare till…….

Elisabeth

Majsan

Elin

Cyllan

och Hobbydraken

…..ni tjejer ger mig inspiration med era helt olika stilar och härliga kreativitet.

Nu mina goa vänner tänker jag bjuda er på ett kort ni sett förut men det är ett av mina favoritkort från 2011, och jag hade ju inte med något kort med denna supersöta nalle i min Tio-i-topp lista trots att han ligger högt i favoritlistan hos mig, jag menar förstås Teddy Bo/Bea……..

Nu någon dag ska jag kika in hos Hobbyhärvan när jag har lunch, Mia har fått hem de nya stämplarna och pappren från Bildmålarna och det kan jag ju inte missa.

Ha det gott alla goa vänner hoppas vi ses snart igen……

10 kommentarer

Filed under Allmänt, Awards

10 responses to “Lite liv i bloggen……och en award…….

  1. Detta kortet är ju bara såå himla fint….och riktigt kul att du har hittat till TeddyBo,för det bara ramlar ju in nya fina stämplar minsann,du har väl sett dom nyaste…??? Jösses så söta!! =)
    Grattis till din award me vännen!

    Kram kram

  2. Grattis till din Award och TUSEN GÅNGER TACK för att du ger den vidare till mig! Ta hand om dig vännen och jag hoppas du snart kommer igång med pysslandet igen.
    Kram Nelle

  3. Vilket fint kort,
    Tack för awarden,
    Ska tänka ut vem jag ska skicka vidare ´den till.
    Kram Elin

  4. ÅÅh såå vackert kort, och tusen tack för awarden, blev så himla glad 🙂

    Kramiz Majsan

  5. Ett helt ljuvligt kort. Gillar valet av färger. Kram Nina

  6. Tusen tack för awarden ❤ (ska sätta mig och försöka hitta 5 nya att skicka den vidare till)
    Goo nalle det där (så jag förstår att du har honom som en favis)
    Ha det gött och trevlig helg
    Kraaam C

  7. Eva

    Jamen…där kom den ju den söta lilla nallen som jag efterlyste på din 10itopplista!
    Alla dessa teddys är ju så himla fina. Jag har faktiskt beställt och börjat ”målaträna”….men de blir ju självklart inte som dina ljuvliga skapelser.
    Önskar dig en fin helg!

  8. Jätte fint, Sen färglägger du som en gud.
    Kortet är verkligen din stil på och är så fint.
    Många Kramar Louise

  9. Hej Evisen!!
    Grattis till awarden! Underbart kort du gjort… Var alldelens för länge sedan jag var in i din blogg, min vän! Så mycket härligt att inspireras av….

    Kram
    Linda

  10. Hejsan!
    Ville bara komma in och önska dig en go och mysig helg!
    Ditt kort är sagolikt, gillar det massor!!!
    Goa Kramar Ann-Charlotte

Kommentera

