Gott Nytt År….

Hejsan!!!

Idag så börjar jag mitt nya pysselår med att visa favoriterna som jag har från 2011. En topp tio lista med både Lo´s, kort och alter. Det är roligt att se på alla alster man gjort och välja ut några som man blev speciellt förtjust i. Jag har ju också börjat måla med Copic´s pennor och det är för mig ganska stort då jag alltid gillat de mjuka tonerna som jag bara älskar när jag färglägger med MCP-tekniken……… några lo´s har det ju också blivit som jag blivit nöjd med….. ja nu kör jag igång……

Min 10-i-topp lista för 2011

……….. ja det var de 10 som är mina favoriter. Hittade du något eller har du sett något på bloggen som inte jag har med i min lista, skriv gärna, det är så himla roligt att få veta för olika smak det har vi ju alla. Nu vill jag bara önska er alla som är inne här på min blogg och kikar……….

Ett riktigt Gott Nytt År…….

15 kommentarer

Filed under Allmänt, Alter, Kort, Lo´s

15 responses to “Gott Nytt År….

  1. Så otroligt mycket fint du skapar Eva och man får så mycket inspiration från dig. Hoppas på ett fint 2012 med mycket skapande.
    Min candy håller på till den 31/1-2012
    Så än finns det tid för att vara med ; )).

    Kram Johanna.

  2. Anneli Mellstrand

    Underbara alster du gjort ……………………………

    Kram på dig
    //anneli .

  3. ÅHHHHH kära värld så mycket fint!! Du gör ju så mycket underbart att man bara tappar andan!! Härliga härliga du!! Hoppas på en bra start på det nya pysselåret!! 😉

    Massor av kramar!!

  4. Åh wow så mycket vackert du skapat, man får massa inspiration från dig 🙂

    God fortsättning på nya året!!

    Kramiz Majsan

  5. Eva

    Vad härligt att få en liten kavalkad av dina vackra skapelser.
    Min absoluta favorit är ”Hattparad”….saknade kanske någon av dina små nallebilder..
    Önskar dig Gott Nytt scrapÅr
    och hoppas vi ses på nån träff eller mässa…
    kram Eva

  6. Underbara alster

    God fortsättning

  7. Annette Windahl

    Vilka fantastiskt saker du gör. Kram Annette

  8. Oj så mycket fina alster.
    Önskar dig en god fortsättning på
    det nya året
    Kram Elin

  9. Alla dina saker är så vackra, men den där burken, den är ju bara helt underbar!!

  10. Så många fina alster! 😀

    Det är roligt att prova olika färgläggningstekniker. 🙂

    Jag önskar dig ett fortsatt gott 2012!

    Kram

  11. Snyggt! Läckert!…ja helt enkelt underbara alster du knåpade ihop 2011
    Känner jag dig rätt såå kommer du att fortsätta skapa lika måånga häärliga alster 2012 (för hos dig får man alltid en dos av häärlig inspiration)
    Ha det gött och god fortsättning på året
    Kraaam C

  12. Gissar att du måste haft enormt svårt att välja. För alla dina alster blir ju så otoligt fina.
    Du har något att hämta inne i min blogg.
    Kram Louise

  13. Eva

    Hej Eva !Tack för titten hos mig. Det blir roligt att träffas på scrapträff framöver. Hoppas att det ska bli bra. man får så mycket inspiration av varandra när man sitter och scrappar tillsammans.
    Sätt igång med julkort du också. Det är så himla skönt att ha ett gäng klara när man kommer till november.
    Kram till dig från Eva K

  14. Hej Eva!
    Ett riktig god fortsättning på det nya året!
    Det skall bli så roligt att fortsätta följa dig 2012!
    Underbara alster du visar här, de ligger verkligen på topp!
    Njut och ha en fin helg!
    Kramisar Ann-Charlotte

  15. Hej, jag smyger bara in här för att berätta att jag har något till dig i min blogg. 🙂

    http://mamura75.blogspot.com/2012/01/vad-glad-jag-blir.html

    Kram Annika

Kommentera

